« zpět na seznam
» Injustice: Gods Among Us
» Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
» Mortal Kombat vs. DC Universe
» Mortal Kombat
» Virtua Fighter 5
» Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations
» BlazBlue: Calamity Trigger
» BlazBlue: Continuum Shift
» Fight Night Round 3
» Fight Night Round 4
» Fight Night Champion
» UFC 2010: Undisputed
» UFC Undisputed 3
» WWE SmackDown! vs. Raw 2010
» WWE '12
» WWE '13
» WWE 2K14
» WWE 2K15
» WWE 2K16
» WWE Legends of WrestleMania
» TNA Impact!
Stav: Bazarové v pěkném stavu
« zpět na seznam
Fight Night Round 4 - Playstation 3 (PS3)
Arénové bojovky pro PS3
» SoulCalibur IV» Injustice: Gods Among Us
» Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
» Mortal Kombat vs. DC Universe
» Mortal Kombat
» Virtua Fighter 5
» Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations
» BlazBlue: Calamity Trigger
» BlazBlue: Continuum Shift
» Fight Night Round 3
» Fight Night Round 4
» Fight Night Champion
» UFC 2010: Undisputed
» UFC Undisputed 3
Wrestling pro PS3
» WWE SmackDown! vs. Raw 2009» WWE SmackDown! vs. Raw 2010
» WWE '12
» WWE '13
» WWE 2K14
» WWE 2K15
» WWE 2K16
» WWE Legends of WrestleMania
» TNA Impact!
Fight Night Round 4 je dalším skvělým boxerským titulem. Vývojáři své úsilí neinvestovali do zbytečného zvětšování objem textur a detailů, ale naopak grafiku přizpůsobili tak, aby na konzolích běžela plynule při šedesáti snímcích za sekundu. To má také mnohem větší vliv na to, jak hra vypadá, než by přinesly případné marginální zlepšení grafiky. Co naopak doznalo zásadních změn je fyzikální model, který se projevuje i po vizuální stránce - všimněte si, jak boxerům při pohybech věrohodně nabíhají svaly na ramenou i na prsou. Při úderu do obličeje z protivníkových úst vyletí sliny a oba boxeři také se budou během zápasu stále více potit. Fyzika se podepsala i na průběhu jednotlivých zápasů - už žádné předem naprogramované pohyby nebo reakce hráčů! Pokud se před protivníkovým úderem rozhodnete skrčit byť jen o půlvteřiny pozdě, dostanete pořádnou šlupku do hlavy - ale ne přímo do nosu (jak tomu bylo v předchozích dílech, kdy boxera utržená rána doslova nadzvedla), nýbrž jen do čela. Přesně, jako by tomu bylo ve skutečnosti. Blokování je tentokrát zjednodušené na dva pohyby (blok hlavy/blok pod pasem). Zda protivníkovu ránu vykryjete bude záležet také na ukazateli vaší výdrže, který se rychle vyčerpá, pokud váš oponent najednou nabere sílu a začne do vás bušit. Takže byť třeba tlačítka stisknete ve správnou chvilku, třetí nebo čtvrtý silný úder v řadě za sebou už nemusíte plně vykrýt. Stejně tak ale druhý dech při zápase snadno chytnete i vy a zavalíte protivníka ranami. V takovém případě se snadno stane, že nepřítele několika údery za sebou dočasně omámíte. To neznamená, že by se složil na místě, jen se bude trochu těžkopádněji pohybovat, ztratí úplnou kontrolu nad svými reflexy a obecně bude mnohem náchylnější k tomu, abyste mu zasadili poslední ránu. Běda ale, pokud se v jeho situaci ocitnete vy...
Stav: Bazarové v pěkném stavu
Cena: 250,-